Wednesday, November 5, 2014

:: Cara Untuk Menjadi Ahli Tupperware ::

+ Bismillah +

Tengah-tengah kita seronok bercerita tentang kisah saya bersama tupperware, saya lupa pulak bercerita macam mana nak jadi ahli tupperware.

Disini ada beberapa pakej yang disediakan ;-

PAKEJ A (RM70)


Anda akan dapat seperti barangan diatas ^_^

# untuk melayakkan anda mendapat free gift dari saya, anda hanya perlu membuat belian bernilai RM150 retail ( hanya perlu keluarkan duit RM112.50)

# Anda layak menerima dan mengikuti setiap challange yang saya berikan. Pastinya anda layak menerima FREE GIFT! T&S

PAKEJ B (RM280)

~gambar challange yang lepas~
Dengan memilih untuk mendaftar dengan Pakej B, anda telah membuat pilihan yang bijak!
Ini kerana, anda mendapat barangan tupperware lebih dari yang anda bayar. Hanya dengan RM280 anda dapat ;-

#free pendaftaran (sepatutnya bayar RM70
#dapat barangan tuppeware bernilai RM480.40
#PALING OSEM!!! anda layak menerima FREE GIFT bernilai RM80-RM100

Total yang anda dapat dari pakej ini ialah melebihi RM600. Sangat berbaloi!!

- setiap bulan, pemberian gift akan berbeza. Tidak sama seperti dalam gambar diatas. Itu merupakan free gift saya kepada mereka yang memilih pakej B ^_^

========================

Pakej C & Pakej D pula akan bersambung next entry.

Berminat untuk menyertai team saya dalam tupperware?

save my no phone 0148637725.

Saya sedia membantu ^_^

No comments:

Post a Comment