Friday, November 7, 2014

:: Tentang Rice Dispencer ::

Bismillah..

Hari ini saya nak bercerita tentang rice dispencer pula. Sesuatu yang MESTI a.k.a WAJIB ada di setiap rumah. Saya sudah ada, anda bila lagi??

Nak tahu kenapa kita mesti memilikinya??

Jom saya bercerita ^^


Antara lain kelebihan Rice Dispenser ini adalah..

1. Rekabentuk laci pengeluaran beras yang unik dan ianya praktikal untuk mengelakkan sentuhan daripada beras yang lain. 

2. Kapasi pengeluaran bagi setiap tarikan adalah lebih kurang 150g beras atau 1 cawan beras. Terus jer masuk kedalam periuk nasi.

3. Kaedah FIFO-First in, First Out iaitu beras lama (bahagian bawah) dikeluarkan dahulu sebelum beras baru (beras yang berada di bahagian atas)

4. Saiz yang comel, warna yang cantik, menjimatkan ruang dan sesuai diletakkan di mana-mana sudut ruangan dapur. Tidak perlu dah membongkok ketika mengambil beras 

5. Boleh menyimpan sehingga 10.5kg beras dan ianya sesuai untuk kapasiti pemakanan seisi keluarga.

6. Tingkap (ruangan cermin) di hadapan memudahkan kita melihat jumlah beras yang masih tinggal.

7. Bahagian bawah bergetah yang anti-skid (mengelongsor) untuk mengelakkannya jatuh akibat terlanggar.

8. Bahagian bawahnya juga lebih tinggi dan water resistant sekaligus dapat menghalang air daripada masuk melalui bawah bekas. Life Time Warranty sudah tentunya.

8. Setiap bahagian bagi Rice Dispenser ini juga mudah di tanggalkan untuk dibersihkan. Saya akan terangkan dengan lebih lanjut cara membuka dan membersihkan Rice Dispenser ini.



Apa tunggu lagi.. Jom dapatkannya segera.

Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran by pos atau COD bagi area tertentu. Yang pastinya, saya memberi anda hadiah percuma barangan tupperwate untu setiap belian rice dispencer :)

0148637725 - jangan lupa sms atau whatsapp :)

No comments:

Post a Comment