Tuesday, November 4, 2014

:: Kerjaya Sebagai Agen Tupperware ::

* Bismillah *

Saya join tupperware bermula Julai 2013. Join sebab mengisi masa BOSAN bila online.

Alhamdulillah berjumpa dengan upline yang banyak membantu. Dia ajar saya satu persatu. Ajak saya berbisnes. Mulanya saya ragu-ragu. Boleh atau tidak boleh. Tapi kalau kita tidak cuba, mana la kita dapat hasilnya kan kan?

Saya pun memberanikan diri. Cuba-cuba dan terus mencuba sehingga akhirnya saya nampak hala tuju saya dalam tupperware. Semakin yakin dengan income yang sedikit. Orang kata, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Saya PERCAYA itu ^_^

Bulan Ogos saya terus setuju untuk naik ke langkah seterusnya. Director In Qualification (D.I.Q)

Alhamdulillah bulan September 2013 saya berjaya melalui cabaran yang 'mencabar' tu hihi. Bulan september pula dikurniakan rezeki untuk mendaftarkan seorang DIQ dibawah saya dan sakaligus melayakkan saya naik pangkat ke Director -> 1st Star Director

Income saya juga mula naik sedikit demi sedikit.

Sekian dulu cerita saya. Mahu tahu lebih lanjut, sila la follow saya selalu hihi

~saya yakin..saya boleh berjaya!~

Memerlukan khidmat nasihat dan ingin jadi seperti saya? save my phone 0148637725 ^_^

No comments:

Post a Comment